Tuesday, 20 October 2009

its been a looooooooooooooooooooong time already aku nda meng update blog ku... my life sometimes was so suck like @#$&...kadang2 lah..lagi pun boring brabis ku masa ni...masa ramadan gila ku masa tu,,banyak brabis dugaan rah ku..tapi nda pulang aku mental banar.. tapi yang siok nya berat badan ku turun .. masa raya pertama ,,fuhh. marbelous..bnyak ang pow yoo..i like...tapi raya 2,3,4,5 and selabihnya adooooooii letihhhhhhhhh macam mama saja ku di rumah.yang paling ku anti kalau orang beraya di rumah is-1) for org besar - perangai 2)kanak2- suka buka pintu bilik and suka kacau barang and 3) the guy keep flirting non-stop rasakn di stunner- rah kaka ku and aku lagi tu..macam tah nada perempuan lain lagi...ade de deh marah tah pulang aku ah macam c bnar.. eh like brabisly aku tired.. by the way exam pmb was kind of hard and easy.. both lah d ktakan..i hope i PASS..amen~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget